Varukorg (0)
Produkter:
Summa: 0 kr Till kassan
Varukorg (0)
Produkter:
Summa: 0 kr Till kassan

Frakt & Returer hos shopbox.se!

Frakt & Returer


Vi erbjuder våra kunder fri frakt och skickar alltid våra varor med 1:a klass brev, paket och rekommenderad post inom Sverige. För ordrar under 300kr tar vi ut en avgift på endast 29kr inkl moms.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

 

Leveranstid

Vårt mål är att leverera produkter inom 2-7 arbetsdagar från inkommen betalning för de produkter märkta "Normal lagervara". "Normal lagervara" betyder att denna klocka normalt finns i lager hos antingen oss eller hos våra lokala leverantörer. Vi reserverar oss dock för överkonsumtion av varor och för mellanförsäljning vid påfyllning av lager på dessa. Vi kontaktar er om vi inte kan leverera inom skälig tid, eller om en vara hastigt tagit slut. 


______________________________________________________________________________________________________________________________

 

Postförskott och ej uthämtade paket

Observera att postförskott tar cirka 1-3 dagar extra i leveranstid då våra och postens rutiner är sådana. En kostnad på 50 kronor tillkommer vid detta val.

Vi debiterar 300 kronor + returfrakt för ej uthämtade paket. Gäller både ordrar med Postförskott samt vanliga paket.

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Transportskador

Kontrollera ditt paket så fort som möjligt. Är paketet skadat ta ett kort på paketet innan du öppnar det. Kontakta oss på info@shopbox.se.


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


-Byten & Returer

Om ni som kund vill byta modell, önskar byta till annan vara eller vill returnera din vara så betalar ni som kund frakten av er oönskade vara till oss. Vi rekommenderar att ni skickar med posten rekommenderad post. Är varan i oförändrat skick och skickas inom de 14 dagar som ångerrätten innefattar (om inget annat är överenskommet) godtas returen. Produkten får alltså på inga vis vara modifierad från sitt ursprungsskick såsom kortad i armband eller liknande samt utan skall vara i väsentligen oförändrat skick. Efter mottagandet så skickar vi er andra önskade vara till er fraktfritt. För att underlätta returhanteringen ber vi er kontakta oss via mail eller telefon om att ni önskar ångra ert köp. Meddela även i ert returpaket att köp är ångrat.

 Observera att vi ej tar emot Returer skickade till oss med postförskott. Väljer ni att ej hämta ut ert paket och istället att det går i retur till oss kommer ni debiteras 300kr plus returfrakten.

Returnera? Följ nedan.

1. Mejla oss att ni önskar returnera er vara, avvakta vårt svar.
2. Skriv ut/kopiera ert kvitto från köpet.
3. Märk kvittot med "RETUR".
4. Packa eran vara ordentligt, bifoga allt som var med vid köpet.
5. Skicka eran vara.

Returadress:
Motomaji Group AB
Ekbacksvägen 32
16869 BROMMA

VIKTIGT! Vi råder våra kunder att skicka med rekommenderad post till oss, framförallt order med ett högre värde. Vi står inte för borttappade paket.
För att er retur skall vara godkänd krävs att allting från köpet finns med och att varan är i oförändrat skick. Dvs inte skadat, ändrat eller använt. När vi mottagit er retur hör vi av oss till er och löser er betalning för ordern.

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Vid felaktig vara
 

  1. Kontrollera paketets skick
  2. Definiera varans felaktighet
  3. Ta en digital bild på varan och paketet gärna med datum och tid
  4. Maila oss eller ring
  5. Skicka in varan
  6. Vi ser över paketet och varan och ger retur eller hittar en lösning.
  7. Vi lovar inte returer eller pengarna åter innan utan kommer att kontrollera varans skick först, precis som i butik.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 Vid felleverans

Vi är mänskliga och fel kan inträffa som tyvärr kan resultera i felleveranser. Kontakta kundtjänst på info@shopbox.se - det lönar sig det lovar vi.

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Vi använder enbart posten vid leverans till våra kunder. Vid önskemål används andra fraktpartners så som schenker eller liknande.